|
El passat dijous va concloure el primer taller de vins i caves impartit pel Sr. Àlex Bautista, sumiller titulat per l’Escola d’Hosteleria de Sant Ignasi de Barcelona i Màster en Viticultura i Enologia d’Espiells.
L’objectiu del taller era apropar-nos la cultura del vi i el cava, tan arrelada a les nostres tradicions.
Amb aquest taller es pretenia apropar els coneixements dels vins i caves a tots els públics, donar a conèixer la tècnica de tast i anàlisis de vins, adquirir coneixements sobre viticultura i enologia (aplicada a vins blancs, escumosos, rosats i vins negres) i tractar els diferents aspectes del maridatge, la conservació i el servei del vi.
L’acollida que ha tingut aquest primer taller ens porta a organitzar nous cursos durant el mes de gener, febrer i març de 2010.
Els nous cursos seran monogràfics sobre els vins negres, blancs i caves i cada sessió conclourà amb un petits tast (maridatge).
Us hi esperem. |